06 24 16 16 93 Stuur e-mail
Rugpijn

Rugklachten komen erg vaak voor in Nederland. Ongeveer 80% van de volwassenen heeft wel eens rugklachten. Lage rugklachten komen het meest voor.

Bekijk hier alles over rugklachten >

Nekklachten En Hoofdpijn

Nekklachten en hoofdpijn

Nekklachten en hoofdpijn zijn na rug- en schouderklachten de meest voorkomende klacht aan het bewegingsapparaat. Een verkeerde houding is vaak de oorzaak.

Bekijk alles over nekklachten en hoofdpijn >

Schouderpijn

Schouderklachten komen ook zeer vaak voor. Bij schouderklachten is het belangrijk om in beweging te blijven ondanks dat het pijn kan doen.

Bekijk alles over schouderklachten >

Voet & Enkelklachten

Voet & enkelklachten

Enkelklachten ontstaan voor meer dan 50% tijdens sporten. Het is belangrijk om zo snel mogelijk uw voet omhoog te leggen en te koelen.

Bekijk alles over enkelklachten >

Knieklachten

Knieklachten komen in veel verschillende vormen voor. Vaak zijn ze het gevolg van slijtage, belasting, aandoeningen bijvoorbeeld aan het kraakbeen.

Bekijk alles over knieklachten >

Elleboogklachten

De meest voorkomende klacht aan de elleboog is de tenniselleboog. Blijf bij klachten de elleboog bewegen, maar blijf binnen de pijngrens.

Bekijk alles over elleboogklachten >

Heupklachten

Heupklachten worden vaak veroorzaakt door een slijmbeursontsteking. De heup draagt en beweegt het lichaam.

Bekijk alles over heupklachten >

Hand & Polsklachten

Hand & polsklachten

Onze handen en polsen zijn ons belangrijkste werktuig, hierdoor treden klachten vaak op.

Bekijk alles over hand & polsklachten >